Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 一般旅遊討論
行前準備、簽證辦理或無法歸類的旅遊主題。 
Subscribe to Bloomberg Businessweek

Get Bloomberg Businessweek for 84% off what others pay on the newsstand - that’s like getting 38 complimentary issues! Sign up today.
From our sponsors
小心! 好心幫忙託帶的東西, 可能給你帶來災難!
Jul 2nd 2014, 08:01, by patricia_wang

距離歐遊只有兩個禮拜, 前天收到了一位網友email, 我並不認識他, 看email的內容, 他應該是 在特定網站上撒email, 要人幫忙買一個看似藥品(或營養品), 一筆代購回台, 他提供代購費約NTD1,800. 小小的五盒, 體積與重量都不大, 佔不了行李的空間, 我想, 若是自己的朋友, 我可能會幫忙買, 但, 考量我不懂他要買的是什麼, (特別看起來是藥品), 我並沒有接下這個案件。 這讓我想到, 現在網拍盛行, 很多留學生在國外順便辦個外購...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()