Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
[詢問] 棘手問題 誰能幫幫我QQ
Mar 15th 2014, 10:36, by shao19940201

我先承認我是一個超健忘又笨的女生= =
臉書密碼被我改到忘記...
臉書提供的方法:
1.用手機傳驗證碼 (但我人在國外手機已停用...)
2.用信箱改密碼 (但我yahoo信箱不知為何被凍結,解凍要輸入驗證碼但我怎麼輸都不能過,另一個就是備用信箱但早就停用了)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()