Blogtrottr
批踢踢實業坊 KoreaDrama 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心得] 沒有醜八怪的「醜八怪警報」
Mar 10th 2014, 21:46, by m950036

在寫心得之前,容我抱怨一下——這到底是啥鳥劇名啊!差那麼一點我就少看了一齣好劇

趁著幾部戲都還在養胖的空檔,我終於點開了這部劇名和簡介都不吸引我,而且又長到爆
炸的家庭劇,然後就從此現在裡面出不來了(一點都不誇張,三天之內拚完全集)但因為
反派的戲份讓我看得有點無奈,所以就通通跳過了!看完之後才知道原來這部的編劇和我

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()