Blogtrottr
批踢踢實業坊 nb-shopping 板
 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
[討論] 請問該如何看配備夠不夠?
Aug 15th 2013, 14:43, by skyblue15451

我想請問各位,我最近要買一台筆記型電腦,看了很多種,
想請問的是,如果我要玩得動暗黑3,真三國無雙online等線上遊戲,
那我在選購筆電上的規格,要看哪些呢?一定都要有獨立顯卡才跑得動嗎?
我的特效只要求中下即可,謝謝大家耐心看完

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()