Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 廣告專區
旅遊業者廣告放置,以及旅遊活動宣傳. 嚴禁非旅遊廣告.
賣各式超市蔬果
Jul 4th 2013, 14:51, by r520811314

我星期六會在市場 賣蔬果 基本上 超市有的我們都有 還比超市種類多 照片我在慢慢更新上來 現在以比較基本 的蔬菜 出售 你如果住在伯斯南邊我可以貨送到府 你發地址給我 我可以安排 你可以挑選多種類 用訊息告知我 我可以提供比市場還低的價錢 還送貨到府 !!但是基本上最好20元 以上 不知道要選甚麼的包包 付20元 我一定給你超值的東西 包你省油 又拿到最新鮮 便宜的!!我價錢不想 細分 因為我很懶 以下 照片裡的東西全部...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()