Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 加拿大
加拿大旅遊資訊
等學生簽證中 可先入境加拿大嗎?
Jul 5th 2013, 03:29, by alice0809

大家好 我有個很大的問題如標題 我已經把學生簽證的申請交出去 基本都要等五到六星期 這我很清楚(況且最近還在罷工 不知道是否會等更久) 但是因為免簽 我想請問大家 我是否可以先拿護照進加拿大(多倫多) 等到學生簽證的書面證明來了後 在出境或是直接到他們的入出境管理局更換 我學校是九月份開學 希望能早點過去

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()