Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
[徵女] 台北 我愛暑假
Jun 14th 2015, 00:11, by jim831104

        如果你喜歡一種感覺,成熟帶有幽默
     雖然我上課像名偵探柯南解題般有趣,樣貌近似加冠之年
     但當我開車載你出去玩時不用擔心發生命案
          雖然我已經有老婆了,但我的老婆吉他不在意有小三 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()