Blogtrottr
批踢踢實業坊 PC_Shopping 板
 
[心得] 我與AMD的時光
Apr 29th 2015, 16:54, by xoy232

手機排版 抱歉
        想到那天…我的老賽揚電腦冒煙了… 我與世界的窗戶脫軌了,我的心靈之窗啊
!我人生慢慢的走向樑上的麻繩。突然得有一個包裹寄到我手上…一個四方形滿佈菸油的
鐵盒子…我父親不要的,二手電腦,二手的味道。
        隨著時間的過去,4年大學生活的某個晚上…我作了個夢: 夢境裡,一個人走回

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()