Blogtrottr
批踢踢實業坊 KoreaDrama 板
 
[閒聊] 海德哲基爾與我的自我幻想--小羅賓
Mar 27th 2015, 19:37, by whycare

看完海蜇皮的第18集,真的失去了再看下去的勇氣
我還是無限懷念第五集時的羅賓跟瑞鎮,
所以暨上次的自我幻想結局後,
決定補一段小羅賓出生的故事。
我寫完了,才有勇氣繼續往19集跟20集邁進......

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()