Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
[分享] 發覺屏東skoda蠻多的
Mar 26th 2015, 13:43, by fatpooh

這幾天去三地門找我排灣族的乾妹,她開車載我到屏東到處晃,

才兩天我就看到三台skoda,包括yeti、fabia and superb,連

在台中都沒那麼頻繁看到,我問我乾妹為什麼,她說她也不知道

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()