Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] wifi訊號接收比較好的手機
Jan 8th 2015, 23:59, by hideygca

我目前是用S2,但我買給我____的是M320E,同樣在一樓的同樣位置,我的手機的wifi訊
號至少還有1-2格,但我____的就可能會一格或是零格,而且網頁也是會開的很慢,想問
一下是不是聯發哥的晶片在wifi這方面比較不夠力嗎?還是因為m320e的晶片關係?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()