Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
[徵女] 因為有妳 讓我感到幸福
Jan 9th 2015, 19:48, by strawguy

最近又接到一些同事和朋友的喜帖,連家裡也在問我何時要結婚
說真的,我沒有不想,只是缺少一個可以讓我付出的對象
如果我們在一起,即使在溫度只有10度的台北,我也願意下班後到你家樓下,
和你一起聊天,喝杯溫暖的咖啡

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()