Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
[問題] 同時右轉肇責分析
Jan 7th 2015, 23:58, by doraemon921

各位車版的前輩!
小弟我日前與新竹貨運車擦撞
一起停等紅燈後起步,感覺貨車司機完全不知我的存在
一直往我這邊靠,我煞停後下ㄧ秒就撞上了@@
貨運公司方面只願意陪7成,我自付3成

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()