Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] FB 動態時報隱藏
Nov 8th 2014, 23:52, by bassangel77

大家好∼
我想請問如果我在自己個人的牆上貼文後隱藏某一篇文章,那在其他人的動態消息牆上還看得到我隱藏的那篇文章嗎?
是否在我自己牆上看不到,但在其他人的動態消息牆仍可見我已隱藏的貼文呢?
謝謝大家。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()