Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
電子簽證資料輸入錯誤..怎麼辦
Oct 10th 2014, 02:09, by soulsam

只能怪我當初沒仔細檢查清楚 我9月28上網辦了電子簽證 10月9號才去體檢...體檢時...護士跟我說..我體檢表上的出生日期打錯了..護士叫我要趕快寫信去改 我不知道要怎麼寫信..請大家教教我 我知道我當時太粗心了..真的很抱歉 請知道的人..可以教我怎麼寫嗎 真的拜託了..謝謝

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()