Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Mobile App Design from scratch.

A step by step guide to learn how to design a great mobile app.
From our sponsors
要在仁川機場出境區等4個小時
Aug 23rd 2014, 06:31, by pingegirl

下禮拜就要去韓國了 預計9/1從韓國飛回來 但是當天我姊的班機時間是早上10:00 我的班機時間是16:30 但我們要一起行動,代表說我早上8點就要一起到機場, 等它9點多入關後,我就要在出境區閒晃到下午2點多才能check in我的班機 請問這段時間大家有甚麼好建議? 不知道出境區那邊(不是入關後的免稅區)有地方逛嗎?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()