Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關西
京都、大阪、奈良、兵庫、滋賀、和歌山的旅遊資訊 
Teach your child to read.

Save 20% now with Hooked on Phonics! Enter 'SAVE20' at checkout.
From our sponsors
如何更改哈利波特樂園預約券的寄送住址
Jun 27th 2014, 13:47, by suivy

我已購得環球影城快速通關券,也預約了哈利波特樂園入園日期與時間,刷卡也刷過了也收到完成交易通知的Email,但因網頁說要填信用卡住址,但我填的是台灣的住址,可是在論壇上大家討論說要寄到飯店請飯店代收,我又找不到可以修改寄送地點的頁面,我怕收不到預約券,有誰可以幫幫我到底在哪裡可以修改。 我又在論壇看到有人說傳email給環球影城,那要如何如傳

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()