Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[感想] 張秀麗我求妳趕快去死好嗎
Jun 27th 2014, 23:30, by g8889

就在今天這一集,我可以確定我對秀麗一百多集的相信和支持徹底瓦解,事實上我已經給她很多次機會了,結果她今天竟然給我說出雅欣不能生,如果子奇真的跟阿離怎樣,那也是天意。

看到這裡,我終於知道我以前的堅持錯的有多離譜,我對不起慧萍,我對不起曉婷,在秀麗罵妳們是小三這件事上,我為我曾經這麼支持她罵妳們深感愧疚,原來這一切都是天意,我怎麼可以質疑老天爺呢!!!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()