Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Forrester Shopping Guide

Compare The Top Mobile Analytics Vendors & Create Your Shortlist Today!
From our sponsors
itx青春列車
Jun 25th 2014, 12:38, by amber1131

我要去南怡島,可是交通方面還有很大的問題,請問我的方式這樣對嗎?謝謝8o| 從新村地鐵出發→清涼里→搭itx青春列車→清平站下車,那回程我可以搭循環公車到加平地鐵鐵站到東大門嗎?如果可以搭加平地鐵,也就是說回程的時候可以不用在坐itx的意思嗎? itx我是要買車票,可是我地鐵是刷t-money。網路上有人說t-money要刷一台機器,是去跟回都要刷嗎?因為我看別人寫的我也看不太懂~~

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()