Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
急問東京便宜住宿
Jun 20th 2014, 15:23, by Mittycat10

因為朋友臨時有事不能跟我一起去日本, 導致我要自己一個人重新找飯店或民宿住宿.. 希望各位大大網友們可以高抬貴手給我點住宿意見:\'( 1.每晚的預算三千以內,超過一點點也沒關係,房間再小都不介意!我自己一個人而已! 2.離東京任何一個車站近,最好是新宿車站或新宿住友大廈附近 3.住宿天數7/16~7/21五天 4.不需付訂金, 我沒有信用卡:\'( 5.飯店民宿皆可!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()