Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
【5/25明洞一日住宿】雙人房便宜讓房
May 22nd 2014, 03:42, by nyhitw

大家好!原本我預定5/23要去韓國旅行,但臨時因為某些原因跟朋友取消行程,由於房間取消時間較慢因此不能退房,所以雙人房仍被保留,不知道5/25日是否有人需要房間?我可以便宜讓給你們,我是訂兩床房給兩人住的,價格是1918台幣,現在他特價1762台幣,我願意1000台幣讓出(如果覺得貴要再談也可以),會把確認住宿的資料寄送給您,再提供給飯店就可以入住了,我會給您我的聯絡電話,不會騙人的! 住宿: Lookhome Gue...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()