Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Host Unlimited Domains

Unlimited Domains, Unlimited Disk Space and Unlimited Transfer For One Low Price.
From our sponsors
我該何時購迪士尼的票呢?能帶飯糰進去吃嗎?
May 20th 2014, 03:20, by refinedmeg

我預計7/3-4要入迪士尼二日遊 1.我是想要在國內先買好再去,但又擔心這二天天氣不好,不宜前往 (因我在日本有十天7/2-7/11) 但如果不在國內買,又擔心到時會不會人太多,購不到票呢??? 除了迪士尼外,那裡還有賣迪士尼的票呢? (我住西葛西及藏前二地) 2.另外,想請教,到日本日幣不能帶超過多少日元呢?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()