Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
澳洲簽證填錯,有咩解救
Apr 9th 2014, 04:14, by Lm_sze

我申請左walking holiday visa簽證,pay左$,之後佢叫我body check先發現我要test多幾個檢查,後來發現能係我填國果時吾小心按左會從事教育or醫療行業,所以body check要test埋501,707,708 b test and 716c test,有咩途徑可以cancel果幾項test,又或者可以更改我之申請visa果份from呢?求救

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()