Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 廣告專區
旅遊業者廣告放置,以及旅遊活動宣傳. 嚴禁非旅遊廣告. 
Want a Faster Site?

A Designer’s Guide to Web Performance is a 50-page free guide covering the best practices, how-to steps & tools designers need to make lightning fast sites & apps!
From our sponsors
帶著憂傷去旅行
Mar 25th 2014, 08:03, by 2748124733

我想我是很久沒有去旅行了。其實我想一個人做一個背包客,就是簡簡單單的去旅行,只是這樣就很幸福。 我想你是不會明白我的心情的,我想真的就是這樣的,我們其實真的有時就是熟悉的陌生人。 那好吧,選個有陽光的週末,就讓我帶著憂傷去旅行吧。 有時候我自己也不能明白,一個人去旅行的意義,就像,明明很愛你,僅僅是我愛你這樣簡單的字句都説不出口。 假如我愛你,我不能允許自己沒有你的消息獨自一人生活...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()