Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Introduction to Coaching & CEC's

In less than an hour, you'll learn how to win the hearts of your members and build a successful fitness community. Sign up for this $49 online course.
From our sponsors
Kitty魔法機+環球機 餐具怎麼買
Feb 28th 2014, 02:47, by 喧喧

下個月去日本,搭乘長榮Kitty的魔法機+環球機,我聽說機上所有都是Kitty,這對Kitty迷的我非常興奮。 我沒坐過這類型的飛機,之前爬文有人在機上要了撲克牌.眼罩.毛毯,還有餐具,我想請問有搭過這類飛機的大大們,這些東西真的都可以要嗎?全都免費?還有其他可以拿嗎? 我有二個侄子,我想多帶回來給他們,那可以多要嗎?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()