Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 日本關東
東京、茨城、埼玉、千葉、群馬、神奈川 
Free Guide to Conversions

This eBook gives an easy-to-understand review of how site speed & performance can increase conversion rates, lower bounce rates, drive revenue and more.
From our sponsors
日本雅虎Yahoo.jp不接受海外信用卡,那如果我選擇便利商店或貨到付款呢?
Feb 5th 2014, 01:59, by nickyfan

各位前輩好: 由於我想買的東西在日本雅虎Yahoo.jp比樂天便宜非常40%,故我好想在日本雅虎買,但它不接受海外信用卡,我選擇便利商店或貨到付款是可行的嗎? 便利商店付款(純付款) 我到日本的第一天去付款,然後店家把東西寄出,但我怕來不及收到(只在日本待六天,中間還有周末假日) 貨到付款 我的飯店接受代收已付款的包裹,如果我選擇收貨時間是我已到飯店的時間,然後貨到付款呢?這樣可行嗎?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()