Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
[感想] 真心覺得第43集的傲嬌婷很萌
Jan 22nd 2014, 05:01, by huhulala

其實從思瑤救溺水的曉婷那集開始我就有微微的女女戀預感,但我的理智告訴我鄉土劇
能發生這麼美好(或者該說歡樂)的劇情,而且曉婷這個角色在前40集真的是讓我看到很想
翻桌。="=

  直到第41集,曉婷拖著虛弱的身體在醫院裡護著思瑤的樣子真的讓我完全改觀,之前對

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()