Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
[問題] 紅米機可以用亞太的SIM卡嗎?
Jan 17th 2014, 15:10, by coolbad

問題一.

我當時搶到了4支.但我是用4個門號搶的,雖然都搶到了
我一開始是選擇全家付款,但後來嫌麻煩,我直接刷卡
卡刷過了,但我4支手機名字為了怕麻煩只用一個住址及二個人姓名

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()