Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Learn to Play the Ukulele

Make your own music in your own way on the ukulele and have fun doing it. This online course is taught by "Cool Hand Uke." Sign up today for just $25.
From our sponsors
我想尋找一個朋友的聯絡方式 請幫幫我
Jan 15th 2014, 01:40, by hihihiclaire

不好意思 我是要找一個男生 他是2月底要到Melbourne 他的line 我弄丟了 所以我急需找到他 如果有認識或是知道他的人 請告訴他與我聯繫或是給我他的聯繫方式 桃園人 1988 男 預計2月前往Melbourne Warrnambool 我知道他的line 顯示名字是 JIA I 我找不到他了 請大家幫幫我 謝謝 我的聯絡方式 hihihiclaire 感謝

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()