Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Economist GMAT Tutor.

The results you want. The flexibility you need. Claim your 7-day free trial today.
From our sponsors
SALE黑心工頭
Dec 15th 2013, 10:22, by Pandoralin

我的朋友在維多利亞州 SALE的一個蔬菜農場工作,當初進去時工頭說明如要離職要提前2星期告知,結果要離職時工頭大發脾氣,不給我朋友確定的離職時間,又故意拖延離職時間。提離職後的那段時間,工頭在工作上刻意刁難,幾乎都讓我朋友DAYOFF,卻又不讓他離開。最後突然通知我朋友要他隔天馬上搬走,害他臨時找不到地方住。據說有些人離職後甚至被拖欠薪水。我朋友說因為最近太多人離職,所以農場又開始大量招人,請要找工作的包包要...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()