Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Start taking a college level music theory class today.

This beginner class is now accessible to aspiring musicians of all ages. Learn all of the basic concepts in an easy to follow manner.
From our sponsors
紐西蘭辦澳洲觀光簽 需要多久呢??
Dec 15th 2013, 08:21, by wen-hsien

我目前人再澳洲打工度假簽,2014年三月七號到期,因為想回澳洲看衝浪比賽 我熱愛運動熱愛衝浪,看完就會離開澳洲,很不幸的黃金海岸的是2014 1/3~12/3 我開車殺去看黃金海岸的比賽我的簽證時間不夠長,所以打算到紐西蘭然後辦觀光簽 回來澳洲看 2014 16/4~27/4 在維多利亞 貝爾斯的衝浪比賽 本來也想去看瑪河衝浪比賽 2014 2/4~13/因為時間太接近 我開車東澳西澳 三天時間 無法抵達,所以只好選擇大型賽事

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()