Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲旅遊
澳洲旅遊討論區 
Creating iOS Games: Beginner Course

Marin Todorov teaches you how to create an iPhone game easily and simply using Cocos2d in this $99 online course.
From our sponsors
台灣人在上海申請澳洲ETA簽證
Nov 13th 2013, 04:16, by emilylin223

和大家分享一下在上海申請ETA的經驗。 2012年我在上海工作,那個時候臨時決定從上海飛到澳洲找男友,爬了棧上的文章都說要直接親自去上海澳洲領事館辦理,還得向公司請假一天去辦理覺得很麻煩,想說試著寫e-mail去申請看看。當天寫信,隔天上海澳洲領事館打電話(打大陸手機)問我是否申請ETA? 也許是想要確認是否是本人直接申請,問了我一些基本的問題後,他說會將電子簽證電子檔e-mail給我。我內心懷疑了一下,這樣就可以申請...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()