Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
[贈送]~阿門大放送1~內有千元以上贈品
Oct 28th 2013, 15:49, by yunging

我剛搬新家整理出不少東西,我會PO一系列贈送文將用不到的東西提供給需要的人,包含有
高價全新商品喔! 請密切注意 先搶先贏
收受贈送品我有下面兩個要求 (詳情請見我10/27的自介)
1.拿到贈送品的人可以順手捐獻給愛心箱,沒有捐或是只捐一元也沒關係,愛心不強求,
我會再轉捐出去給需要的社福團體。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()