Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
雪梨 Burwood Sharehouse 之 想訓練EQ就入住吧!!!!!
Oct 28th 2013, 01:56, by flynn

雪梨sharehouse 之 想訓練EQ就入住吧!!!!! 我是一個女房客 是咁的, 23/10 晚上約9時我拿了衣服準備洗澡, 衣服也放好在廁所裡面, 但因為眼見沒有人用就站在廁所外面和一些男生聊天, 然後有個和房東住在同一邊的女生(A)出來問有沒有人洗澡, 我就說我要洗啦, 然後我問了一句: 裡面都有洗手間呢 (因為她住房東那邊以我近來所知是可以用入面的洗手間, 而我們則只能用出面的). A回答說: 裡面有人正在洗. 那我就說: 哦, ...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()