Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[請益] 群創的面試
Oct 18th 2013, 21:41, by Alderamin

今天下午去南科廠面試,因為我剛好提早到然後主管又臨時要開會
助理就先帶我去會議室等待跟主管面談,主管來了也沒特別介紹自己@@
就是很快開始介紹課內工作內容跟要做的事,然後才輪到我自我介紹
邊看履歷邊問了幾個問題後,最後說我專業知識蠻好的,再請助理帶我去做測驗,他就開
會去了......,做測驗前完全沒說接下來怎樣就說我寫完就可以先離開了@@

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()