Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊 
Mobile Game Development Course

Learn how to create awesome HTML5 games that run on iPhone, iPad, Android and Desktop! Sign up today for this $99 online course.
From our sponsors
想找遊伴===
Sep 6th 2013, 16:27, by jaion au

我想找1個/幾個 台灣/香港人渡過一年的打工渡假 我人已在墨爾本BOX HILL兩天前到的 我英文不好 所以想強化英文和儲一些錢..當然工作之餘希望能4出遊玩 我是男的 年齡20 我希望室友平時能11時左右睡覺,衛生 男女是不限的 但最好人不要太正經 因為我常常喜歡開玩笑(但當然不會過份) 大家一定要成為朋友 互相幫忙 會煮飯,英語更好 我懂做甜品但不懂做飯(你們想的話放假可以做給你們吃:-P0 年齡最好不要差太遠 還有其...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()