Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
2012 Intl Green Construction Code

Sign up for the most comprehensive introductory course available on the web for the 2012 International Green Construction Code (IgCC). Just $29.
From our sponsors
[情報] 志工新知與知能訓練研習課程第5.6場
Sep 6th 2013, 12:59, by q9898q

【志工新知與知能訓練研習課程】第五、六場

面對資深志工夥伴,我該如何拿捏我的管理方式,以便能建立良好互動關係,進而推動志
願服務呢? 我想好好推動單位的志願服務,但是我該用甚麼方式做到「適才適用」呢?
而不會造成人才流失呢? 志工並不是員工?也沒有福利!那我該如何激發志工夥伴的熱

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()