Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
[徵男] 厭倦兩點一線的生活,能帶我出去走走嗎?(高雄)
Aug 31st 2013, 03:16, by dieangel

開始厭倦每天兩點一線的生活,能有一個人帶我出去走走嗎?

單身已經一年多,很想找個人穩定下來,在愛情上我比較被動,是屬於悶騷型的人,希望能找一個比較主動一點的男生,點燃我的熱情之火,哈哈

我現在有還不錯的穩定工作,長得不高也不瘦,想找正妹的可以離開了,78年次,雙魚座,155/60,想找個男人刺激我減肥的慾望,你會是我的那個他嗎?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()