Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 韓國
韓國旅遊討論區 
Design-Led Engineering

Sourcebits - When your Mobile App has to be absolutely developed right. We've built more than 20 apps that have cracked the Top 10 in the App Store.
From our sponsors
T-OMNEY與M-PASS比較
Aug 23rd 2013, 05:18, by Bella11020

下禮拜要去韓國4天 本來已經打算好去買T-MONEY了,但又看到有M-PASS 哪一種對我而言會比較划算呢? 我不知道我該買哪種,也有很多的疑問?~可以請大家給我點意見嗎? 1.我要坐快線從機場到市區(價格比較便宜ㄉ那種,不是直達ㄉ) 2.每天需要程車到3的景點 3.會去首爾塔,搭纜車也可以用ㄇ? 4.因為要去4天如果M-PASS我必須買5天的如果我用超過額度需要補錢ㄇ? 5.聽說也可以去便利商店買東西,那是否不夠錢也要在儲值呢? ...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()