Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 西南地區
西藏、四川(九寨溝)、雲南、貴州等地的自助旅行資訊 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
轉生-西藏
Aug 20th 2013, 05:45, by qwe112383

如果在未來的人生碰到困難、阻礙,我想這11天的旅程會是我永遠前進的動力 實際走訪西藏淨土遠比在電腦前看照片震撼許多 不管是當地居民的簡樸或宗教信仰的虔誠,在這幾天的日子裡我看見自己欠缺的部分 在餐館裡他們總是邊哼著歌邊工作,手舞足蹈地快樂趕牛牧羊 回歸最大自然的純樸我想這是我們在被社會化之後從未感受到的,儘管我也是來自鄉下的小孩 Day 1 到拉薩 Day 2 拉薩市內(廟寺參觀) Day 3 拉薩市內...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()