Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊
十/十一月 找伴澳洲工作假期
Jul 5th 2013, 16:10, by OnOnOnHK

你好!我是香港男生,29歲 預計十月至十一月出發,想找些朋友一起去,男女不拘,因為身邊的朋友都不敢玩我想玩的東西,但唔好係男女朋友一起去那種,因為我唔想做(I)。 想試下這些東西 農務(採水果、剪羊毛這裡)---每個工種想體驗一下短期、1-3個月 賺錢(我本行整電腦,其實想賺多D錢,才可玩下面的東西) 玩潛水(其實我游水初哥) 玩笨豬跳(其實我唔係大膽的人,不過想突破一下自己) Skydiving(都係一樣...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jxjxljo 的頭像
    jxjxljo

    主君的太陽線上看tv, 主君的太陽線上看 高清, 韓劇主君的太陽線上看, 主君的太陽線上看13, 主君的太陽線上看16

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()