Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲打工渡假
澳洲打工渡假(australia working holiday)相關資訊
工頭介紹
Jul 4th 2013, 04:31, by WINGNIW

人看人家POST了很多黑心工頭的資料, 我想介紹一個我跟了兩年的工頭. 在RENMARK做採橙, 叫JJ. 我在澳洲打工遇到很多很多黑心的人, 不出糧, 講好多少叫你來, 來到又減工資. 遇到太多. 唯有這個我覺得是比較老實, 工資說好多少就是多少, 星期五發薪準時. 離開了也會過帳給我. 跟大家分享分享~

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()