Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
背包客棧自助旅行論壇 - 德國
德國旅遊討論區
有關德鐵german rail pass網路退票的問題
Jun 28th 2013, 06:10

在論壇裡的其他帖裡面問過,但怕回信的人最近沒有空,所以想在這裡發帖問大家。 之前我在DB的網站上訂了一張周遊卷,但一直沒有收到,跟他們聯繫以後,他們告訴我直接在網路上退票然後再到車站買一張。 我想請問的是,網路上退票有沒有成功要怎麼看呢?因為我在收到信的當天就退票了,但是網路上的資訊一直是已處理(而不是我以為的退票或是其他感覺有改變過的字眼)。如果網路退票成功我要等幾天才會等到匯款?今天已經超過兩個...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jxjxljo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()